Miniso

Fiyat Etiketi Projesi

İhtiyaç

Genel merkezi Tokyo’da bulunan ‘’fast fashion’’ tasarım markası Miniso, Türkiye’deki ilk mağazasında, geniş bir yelpazeye sahip olan ürünleri için kolay yönetilen ve fiyat değişimlerini kolaylıkla gerçekleştirebileceği bir sisteme ihtiyaç duyuyordu.

Çözüm

Kanyon, Meydan ve Watergarden alışveriş merkezlerinde açılan ilk 3 mağazasında elektronik fiyat etiketi uygulaması hayata geçirildi. Anlık fiyat değişimlerine olanak tanıyan, stok takibini kolaylaştıran ve tek merkezden yönetilebilen uygulamada, 3 bine yakın elektronik fiyat etiketi kullanıldı. Çözümün performansından memnun kalan Miniso, yeni açılacak mağazalarında da elektronik fiyat etiketi uygulamasını kullanmaya devam edecek.

Fayda

Uygulanan proje ile, ürünlerin fiyat etiketlerinin güncellenmesi gibi hassas ve uzun operasyonların sürelerini saniyelere indirgeyerek, fiyatlandırma hatalarının önüne geçilmesine olanak tanındı. Kampanya yönetimi merkezden aktif olarak yönetilebilir hale gelirken, yanlış fiyat sergilenmesi engellendi. Fiyatların yenilenmesi ve kontrolü ile sarf edilen iş gücünden tasarruf edildi. Stok adetleri, satış öncelikli ürünler, seri sonu ürünler gibi sistemde bilinen birçok verinin, ürün rafında anlık görüntülenebilmesi, satış personelinin verimliliğine de önemli katkı sağladı.

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.