Decathlon

Trafik Analiz Projesi

İhtiyaç

39 ülkede 1.364 mağazası bulunan, Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri Decathlon, 2010 yılından beri Türkiye pazarında da faaliyetini sürdürüyor. Türkiye’de 28 mağaza ve decathlon.com.tr üzerinden hizmet veren marka birçok spor dalı için tekstil ürünleri ve aksesuar satışı yaparak ‘sporu ulaşılabilir kılmak’ amacını taşıyor. Operasyonel verimliliğini iyileştirmek adına Decathlon, gün içindeki misafir sirkülasyonunu ölçümlemeye ihtiyaç duyuyordu.



Çözüm

Decathlon’un 16 mağazasına Trafik Analiz Çözümü kuruldu ve devreye alındı. Sensormatic tarafından geliştirilen yazılım üzerinden, müşterinin ihtiyacına göre geliştirilen raporların şirket yöneticileri ile e-posta üzerinden paylaşılması sağlandı.



Fayda

Kurgulanan çözüm ile mağaza ziyaretçilerinin trafiği gün ve saat bazında ölçümlenerek mağaza yönetimine daha verimli operasyon süreçleri için plan yapmalarında yardımcı olacak raporlar sunuldu. Bu analiz raporları ile mağaza önünden geçen ve içeri giren müşteri sayıları ölçülerek mağaza çekim gücü belirlenebildi. Farklı konumlardaki mağaza performansları belirlenerek mağaza açma, kapama ve kira belirleme gibi stratejik kriterler konusunda karar almaya yardımcı olundu. Verimlilik ve müşteri memnuniyeti artırmak için personel çalışma saatlerinin gün ve saat bazlı yoğunluk analizi ile belirlenmesine imkan verildi. Kampanyalara olan ilginin mağazaya gelen ziyaretçi sayısı ile ölçümüne olanak tanındı.

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.