Servis ve Bakım

Titizlikle uygulanmış bir güvenlik projesinin uzun vadede kârlı ve verimli olabilmesi için servis veren teknik ekibin kalitesi ve sistemlere yapılan düzenli bakımı büyük önem taşır.

Biz, bu kaliteyi sürdürülebilir kılmak için tek bir çatı altında hizmetimizi veriyoruz. Satış sonrası proje yönetimi, kurulum-montaj, bakım-onarım, servis ve teknik eğitim birimlerimizle yine fark yaratıyoruz. 35’i mühendis olmak üzere 130 kişinin üzerinde teknik çalışandan oluşan teknik birimimiz, Türkiye çapında sahip olduğu yetkin kadrosuyla ve hizmet kalitesiyle, 1 günden az bir sürede arızalara müdahale ediyor.

Onarım işlemlerini %90 oranında kendi kadrosu ile gerçekleştirerek müşterilerimize kesintisiz hizmet sunarken, sürekliliği olan eğitim programlarımızla son teknolojiler konusunda teknik bilgilerini güncelliyor ve müşteri memnuniyetine yönelik eğitimlerle de yetkinliklerimizi artırıyoruz. Her yıl tüm birim, ortalama 40 saat eğitim alarak sahip olduğu yetkinlikleri doğrudan hizmet kalitesine yansıtıyor.

Endüstride ilk ve tek olan Servis Yönetim Sistemimiz sayesinde, kullanım süresi boyunca müşterilerimizin yanında yer alıyoruz.

Sistem sayesinde;

  • İhtiyaç halinde çağrı merkezi ya da e-posta aracılığıyla 7/24 servis talebi açabiliyorsunuz.
  • Kaydı açılan işe uygun teknik personel ve gönderim zamanı belirleyebiliyorsunuz.
  • Müşterilerimizden gelen servis çağrılarından sonra, teknik müdahale gereken işlemlerin her aşaması ile ilgili sistem tarafından süreç boyunca sizi e-posta yolu ile bilgilendiriyoruz.
  • Servis performansını artırmak için akıllı telefon ve kişisel bilgisayarlarla donatılan teknik ekibimiz online, servis ihtiyacı olan alana giriş-çıkış ve servis detayları ile ilgili anlık bilgi akışı sağlayabiliyor.

Bize Ulaşın

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.