Trafik Analiz Çözümleri

İşinizi tahminle değil, gerçek verilerle yönetin.

Sensormatic trafik analiz çözümleri mağaza ve avm'ler için veriye dayalı yönetim kolaylığı sağlayarak satış, operasyon ve kiralama gibi alanlarda karar almalarını kolaylaştırır.

Mağazalar İçin Trafik Analiz Çözümleri

Hangi saatlerde yoğunluk yaşanıyor, mağazanızın önünden kaç kişi geçiyor, kaç kişi içeri giriyor, mağazaya girenlerin kaç tanesi alım yapıyor gibi sorularınıza, operasyonel verimliliği ve satışları artıracak cevaplar elde etmenizi sağlar.

Mağaza giriş-çıkış trafiğini, tarih ve saat bilgisiyle birlikte ölçen Sensormatic Kişi Sayma Çözümü, 3D sensörleri ile mağazalardaki müşteri trafiğini yüksek doğruluk oranında tespit eder ve bu trafik değerlerini anlamlı raporlara dönüştürür. Söz konusu raporlar, gerçek zamanlı olarak ilgili kişilere iletilir. Sistem, tavana monte edilen çift sensörlü 3D kameranın mağaza giriş kapısındaki insan hareketliliklerini izlemesi ve belirlenen sınırları geçen kişileri sayması prensibine göre çalışır.

Başarılı Kampanyalar İçin Stratejik Aktif Satış Bilgisi

Yapılan kampanyaların ziyaretçi sayılarına ve satış oranlarına etkisini görmeyi sağlayan sistem, satış ve pazarlama departmanları için aktif satışı izlemeyi kolaylaştırır. Bu sayede yeni kampanyaları düzenlemede ve stratejik kararlar almada önemli ipuçları verir.

Çalışan Sayısı ve Vardiya Düzeni Optimizasyonu

Sistem sayesinde gün ve saat bazlı yoğunluk analizi yapılabilir. Mağazaların özel günlerde, hafta içi ve hafta sonlarındaki müşteri yoğunluğuna göre personel adetlerinin, personelin çalışma gün ve saatlerinin düzenlenmesine, haftalık/yıllık izinlerinin ayarlanmasına da yardımcı olur.

Vitrin Düzenleme Etkinliği Ölçümü

Daha fazla dikkat çeken vitrin düzenlemelerini belirleyebilmek ve sonraki düzenlemeleri bu verilere göre yapmak için mağaza önünden geçen ve içeri giren müşteri sayıları kullanılır.

Mağaza Performansı Artışı İçin Karşılaştırmalı Veri

Farklı konumlardaki mağaza performansları karşılaştırılabilir. Mağaza satış cirosu, içeri giren kişi sayısı ile oranlandığında, hangi mağazanın içeri giren müşteriyi satışa ikna etmekte başarılı olduğu belirlenebilir. Buna bağlı performans hedefleri konularak satışlarda artış sağlanır.

Mağaza Lokasyon Değeri Belirleme

Mağazanın bulunduğu cadde ya da alışveriş merkezinin çekim gücünü ve mağazaya giren müşteri sayısının satışa dönüşme oranını ölçerek, mağaza ve lokasyon verimliliği konusunda net veriler elde edilebilir. Yöneticiler bu veriler sayesinde mağaza açma ya da kapatma, kira belirleme gibi stratejik konularda veriye dayalı kararlar alabilir.

AVM’ler İçin Trafik Analiz Çözümleri

AVM yönetiminde kritik kararlara etki eden veriler sağlar. AVM’ler için trafik ve ziyaretçi davranış analiz çözümleri, kiralama ve yönetim stratejilerinin geliştirilmesi, en iyi marka karmasının oluşturulması, pazarlama etkinliklerinin verimliğinin artırılması ve sadık müşteri kazanımı konularında optimum fayda sunar. Aynı zamanda temizlik, güvenlik ve enerji yönetiminde de verimlilik elde edilir.

Ziyaretçi Trafiğinden Karara Etki Eden Veriye

AVM’lerde öncelikli tercih edilen mağazaları, ziyaretçi sıklığını, yoğun saatleri ve ilgi çekici alanları belirlemeye yardımcı olan veriler üretir.

  • AVM içindeki müşteri hareketleri
  • İlk ziyaret edilen mağaza
  • Ziyaretçilerin hangi sırada hangi mağazayı ziyaret ettiği bilgisi
  • Ziyaret sıklığı
  • Trafiğin yoğun olduğu saatler
  • Koridor trafiği
  • Mağazalara giriş oranları
  • Kiralama koşullarını belirlemede yardımcı

AVM içindeki alanların kiralama koşulları, ziyaretçi trafik verileri ile kanıtlanabilen lokasyon değerlerine göre belirlenebilir.

Performansın Ölçümünde ve Artırılmasında Etkili

Ziyaretçi trafik verileri baz alınarak, gerçekleşen kampanyaların ya da etkinliklerin performansı trafiğe olan etkisi ile ölçülebilir. Yeni kampanya ve etkinlikler bu verilere göre planlanarak maksimum sonuç alınabilir.

Personel Planlamasına Destek

Yoğun saatler içerisinde yüksek ziyaretçi trafiği alan bölümlerde güvenlik ve temizlik için ek personel planlaması yapılmasına destek olur. AVM’deki ziyaretçilerin, aldığı hizmet ile ilgili memnuniyeti artar.

Bize Ulaşın

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.