Personel Devam Kontrol ve Ziyaretçi Takip Sistemleri (PassLogic)

PDKS ve Ziyaretçi Takip Sistemleri geçiş kontrol sisteminin sağladığı verileri kullanarak anlamlı raporlar üreten sistemlerdir. Bu raporlar, organizasyon içerisinde insan kaynakları (bordrolama, izin yönetimi vb.) idari işler (yemekhane modülü vb.), bilgi teknolojileri (ERP, task management vb.) gibi farklı departmanların ihtiyaçlarına hizmet eder.

Sensormatic’in sunduğu yeni nesil takip sistemleri tek bir yatırım ile giriş çıkış takibinin yanında çok sayıda faydayı beraberinde getiriyor.

Farklı sistemlerle entegrasyon

Sensormatic tarafından geliştirilen Passlogic, birçok farklı markanın bina otomasyon ve güvenlik sistemlerinin birbiriyle kolayca iletişim kurmasını sağlar. Bu şekilde hem personel hem de ziyaretçiler için uçtan uca takip olanağı verir. Ürettiği raporlar, organizasyon içerisinde İnsan Kaynakları (bordrolama, izin yönetimi vb.), İdari İşler (yemekhane, kantin modülü vb.), Bilgi Teknolojileri (ERP, task management vb.) gibi farklı departmanların ihtiyaçlarına hizmet eder. Yetki yönetimi ve onay mekanizması gibi özellikleri ile kullanımı kişi bazında sınırlandırabilme olanağı sunarak süreçlerin yönetimine destek olur. Bunlara ek olarak geçiş kontrol, asansör, otopark ve yemekhane gibi yönetimi kritik noktalar için topladığı veriler ve anlamlandırdığı raporlar ile birçok farklı yeteneğe sahiptir.

Gelişmiş ziyaretçi takibi

Gelen ziyaretçi bilgisi ziyaretçi sahibine anında e-posta ile bildirilir. VIP ya da kara liste gibi uyarı listeleri oluşturulabilir. KVKK için gereken imzalar sistem üzerinde arşivlenebilir. Bununla birlikte, ziyaretçilere verilen kartların geçerli yetki süreleri kontrol edilebilir. İçerdeki ziyaretçilerin listesi ve içeride bulundukları süre görülebilir.

Kapsamlı çalışan yönetimi

Personel giriş-çıkış saatlerinin kolayca takibini yapar. Giriş-çıkış saatlerine tolerans süresi eklenmesine olanak verir. Personel ve yöneticilere süre aşımı ve ek süre için otomatik uyarılar gönderir. İnsan Kaynakları ve bordrolama sistemleri için veri toplar. Kullanılan tüm geçiş noktalarının kaydını tutar. Vardiyalar arası çalışan personeller bir sonraki vardiya sahibine not bırakabilir, iş devri yapabilir.

Yer belirleme ve acil durumlarda yoklama alma

Passlogic ile entegre bir şekilde çalışan Mobil Okuyucu Tableti yangın, deprem ve benzeri durumlarda bina içinde kalanların sayısı, kimler olduğu ve en son geçtikleri kapı bilgilerine ulaşabilir. Çözüm ayrıca farklı ihtiyaçlar doğrultusunda yoklama alınması için kullanılabilir (şantiye, çalışma alanları, üniversiteler vb.). Farklı bölgelerdeki çalışanlarına eğitim veren firmalar, katılımı ölçebilir ve raporlama yapabilir.

Elektronik güvenlik sistemleri ile entegrasyon

Başta geçiş kontrol olmak üzere, video izleme, yangın algılama, alarm, asansör gibi birçok farklı sistem ile entegre olarak güvenlik aksiyonlarının alınmasını sağlar.

Asansör entegrasyonu

Asansör sistemine entegre edilen geçiş kontrol sistemi ve Passlogic yazılımı ile asansörün otomatik olarak bulunan kata gelmesinin yanında, kişilerin sadece yetkilendirildikleri kata çıkmaları sağlanır. Böylece güvenlik seviyesi artırılırken, asansörler en verimli şekilde kullanılmış olur. Asansör bekleme ve katlara ulaşım süreleri minimuma iner.

ERP sistemleri entegrasyonu

Şirketlerin kullandığı Axapta, SAP gibi ERP sistemlere veri sağlar. Geçiş kontrol sistemlerinden elde ettiği verileri işler, anlamlı hale getirerek raporlar oluşturur.

Otopark sistemleri yönetimi

TelPark* entegrasyonu ile otopark yönetimi yapılabilir. Farklı plaka tanıma sistemleri ile entegre olarak, bariyer ve otopark yoğunluğu kontrol edilebilir.

 *TelPark: Sensormatic tarafından geliştirilen yeni nesil park sistemi TelPark, ofis, site, AVM, rezidans gibi toplu yaşam alanlarının otoparklarında kişiye özel park yeri imkanı sağlar.

Esnek ve modüler yapı

İhtiyaca özel tasarlanabilen modüler yapısı ile maksimum verimlilik sağlar. Mobil cihazlar ile de uyumludur. Kullanıcı dostu ara yüzü sayesinde farklı ihtiyaçların kontrolü kolayca yapılır. Özelleştirilebilir arayüze ve kurulum gerektirmeyen web tabanlı mimariye sahiptir. Kart güncellemesi, yetki seviyesi belirleme ve vardiya ataması gibi işlemler kolayca yapılabilmektedir. Yedekleme ve geri yükleme olanağı sunar.

Kantin ve yemekhane modülü

Yemekhane entegrasyonu ile personelin yemek yetkilerini kontrol edilebilir. Kantin işletmesine sahip yerlerde kantin otomasyonu sayesinde personel kartlarına bakiye yüklenebilir. Başka bir karta ihtiyaç duymadan personel kartı ile ödeme yapılabilir. Bu temassız ödeme metodu sayesinde hijyenin artması sağlanır. Ödemelerin temassız olması sayesinde hijyeni üst düzeye çıkartır.

Hiyerarşik onay yönetimi ve vekil atama

Onay gerektiren süreçlerde organizasyon şemasında belirlenen yapıya uygun olarak onayları alır. Vekil ataması ile aksamaların ve gecikmelerin önüne geçilebilir. Onay verecek kişilere otomatik e-posta gönderir. E-posta içinde yer alan butona basılarak onay verilir. Böylece onay süreci hızlanır.

HES Kodu sorgulama entegrasyonu

Yeni normale geçişte, kontrollü sosyal hayat kapsamında Sağlık Bakanlığı tarafından sunulan HES (Hayat Eve Sığar) kodu sorgulaması Passlogic üzerinden yapılabilir. Personel için günlük, ziyaretçiler için anlık HES kodu kontrolü kolaylıkla yapılır. Günlük otomatik sorgulama ve güncelleme yapılır. Bu sayede riskli durumlarda gerekli önlemler hızlıca alınır. Riskli grupta olan personelin geçiş yetkileri otomatik olarak bloke edilir. Böylece iş yerinde hastalık riski taşıyan kişilerin dolaşımının önüne geçilir.

 

FAYDALARI

  • İris, parmak izi ve kart okuyucular gibi farklı geçiş kontrol sistemlerine entegrasyon imkanı sağlar. Veriler tek bir merkez üzerinden yönetilir.
  • Video izleme sistemleri gibi farklı güvenlik sistemleri ile entegrasyon sayesinde güvenliğe ilişkin aksiyonlar alınabilir.
  • İhtiyaca özel tasarlanan modüler yapı ile maksimum verimlilik sağlanır.
  • Çalışan sayısı çok olan lokasyonlarda personel giriş-çıkış saatlerinin takibini yapmaya olanak verir ve bu sayede iş gücü kaybına engel olur.
  • Bordrolama için anlık veri sağlar.
  • Personel giriş-çıkış saatlerine tolerans süresi eklenmesine olanak verir, çalışan ve yöneticilere süre aşımı ve ek süreler için otomatik uyarı gönderir.
  • Yemek kartlarına yüklenen tutarları otomatik olarak yönetilebilir.
  • Çalışanların ofis içindeki yol haritalarını çıkartılabilir.
  • Çalışanların yerlerini belirleme ve acil durumlarda yoklama alma gerçekleştirilebilir.
  • Gelen ziyaretçi bilgisi anında e-posta ile bildirilir.
  • Otopark yönetimi yapılabilir.
  • Kart unutan personel için manuel giriş ve çıkış tanımlamaları ile giriş çıkış saatlerinin takip altına alınabilmesine olanak sağlar ya da geçici kart ataması ile takibi kesintisiz sürdürür.
  • Kullanıcı dostu ara yüzü ile istenen anlık giriş, çıkış ya da ziyaretçi verilerine dashboard üzerinden hızlıca ulaşılma imkânı sağlar.
  • İnteraktif ara yüzü sayesinde ihtiyaca göre dashboard dizayn edilebilmesi ve sürükle bırak metoduyla raporların düzenlenmesi ile esneklik yaratır.
  • Klasik rapor alma mantığından uzaklaşıp istenen kişilere istenen değişkenlerle istenilen zaman aralıklarında otomatik rapor oluşturulup sistem tarafından gönderilmesini kolaylaştırır.
  • Mobil cihazlar ile uyumlu ara yüze sahiptir.
  • Web uygulaması olduğu için, herhangi bir client uygulaması kurmadan tüm işlemler uzaktan da yapılabilir.
  • Açık platform olması sebebiyle son kullanıcı isteklerine istinaden gerekli dizayn yapılabilmektedir.
  • İzinli & Kara Liste ve Uyarı listesi tanımlamaları kolayca yapılır.
  • Yetki seviyesi belirleme, grupların ve yetkilerin yönetimi kolayca yapılır.
  • Ekran başındaki operatörler için kurulacak küçük bir uygulama sayesinde operatöre anlık sorular sorulur ve yanıtlaması istenir. Bu sayede operatörün tepki süresi ve dikkati ölçümlenebilir.
  • Kişiye özgü kart tasarımı opsiyonu mevcuttur ve ihtiyaç halinde basım desteği de verilir.
  • Kartını unutan/kaybeden personel için geçici kart atanabilmesi ve bunun personele mail ile bildirilmesine olanak sağlar.
  • Vardiyalar arası çalışan personeller bir sonraki vardiya sahibine not bırakabilir, iş devri yapabilir.
  • KVKK için gereken yasal imzaları sistem üzerinden alma ve arşivlemeye olanak tanır.

MODÜLLER

  • HES Kodu Sorgulama Modülü
  • Gelişmiş Raporlama Modülü
  • Kart Tasarım ve Baskı Modülü
  • Yemekhane Modülü
  • Harita Alarm Yönetim Modülü
  • Biletleme ve Raporlama Modülü
  • IP Tabanlı Kapı Açma Modülü
  • Rifatron DVR Kullanıcı Yönetim Modülü
  • Puantaj Modülü
  • Vardiya Modülü
  • Ziyaretçi Modülü


PassLogic broşürü için tıklayınız!

PassLogic Kantin Otomasyonu broşürü için tıklayınız!

PassLogic Acil Toplanma Yeri Yoklama Çözümü broşürü için tıklayınız!



Diğer Elektronik Güvenlik Çözümleri

Sensormatic, personel devam kontrol ve ziyaretçi takip sisteminin yanı sıra güvenlik ihlali oluşturabilecek durumlar için kullanılan video izleme sistemleri, AVM, market ve ofis gibi kalabalık alanlar için elektronik ürün takip çözümleri ve x-ray bagaj kontrol metal algılama sistemleri gibi güvenlik çözümleri ile %100 güvenlik hizmetlerini de sunuyor.


Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.