Mağaza İçi Çağrı Sistemleri

Perakende sektöründe “Düğmeye bas, hizmet al!” dönemi

Yapılan araştırmalara göre müşteriler, ihtiyaç duydukları anda kendileriyle ilgilenilmediğinde %52 oranında satın almaktan vazgeçmektedir. Bununla birlikte, memnuniyetsiz müşterilerin mağazadan ayrıldıktan sonra çoğunlukla rakip mağazaya gittikleri bilinir.

Müşterilerin ihtiyaç duydukları yerde ve zamanda yardım almaları durumunda ise satışlar en az %10 oranında artar. (Kaynak: Deloitte and Touch)

Personel ile müşteriyi ihtiyaç anında bir araya getiren bu mağaza içi mesajlaşma platformu, bir çağrı düğmesinden öteye geçip, ölçümlenebilir bir müşteri deneyimi yaşatır. Mağaza içinde her noktaya kolayca monte edilebilen kablosuz çağrı düğmeleri sayesinde, müşteriler herhangi bir ihtiyaç halinde, diledikleri anda destek alabilir. Bu şekilde; raf, reyon araları, deneme kabinleri, servis alanları gibi müşterilerin bulunabileceği tüm alanlar iletişime açık hale getirilir.

FAYDALARI

Personel Verimliliği

Müşterilerden gelen çağrıların ne kadar sürede yanıtlandığı, çağrıların hangi lokasyondan ve hangi sıklıkla geldiği ölçülebilir. Bu veriler paralelinde hizmet veren personel sayısı optimize edilir ve performansı ölçülür.

Müşteri Memnuniyeti

Hızlı geri dönüş alan müşterilerin, mağazadan memnun ayrılması sağlanır. Ayrıca müşteri memnuniyeti sağlanması sayesinde çapraz satış imkânı yaratılır.

Deneme Kabini Yönetimi

Kabin içindeki butonların üstünde yer alan PIR (Pasif Infrared) dedektörler vasıtasıyla kabinin dolu veya boş olduğu bilgisi sisteme iletilebilir. Bu dedektörler ile kabin kullanım süreleri de öğrenilebilir. Sistem, kabinleri sürekli kontrol ederek kayıpların önlenmesine de yardımcı olur.

Hızlı ve kaliteli Hizmet

4 ya da 12 düğmeli modelleri bulunan çağrı butonları sayesinde her bir düğmeye farklı konu atanabilir. (Güvenlik ihtiyacı, bozuk para ihtiyacı, eksik ürün ihtiyacı, vb.) Mağaza içinde personelin kendi aralarındaki iletişimi kuvvetlendiği gibi sistem sayesinde hizmet hızı ve kalitesi de artar.

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.