Personel Devam Kontrol ve Ziyaretçi Takip Sistemleri (PassLogic)

PDKS ve Ziyaretçi Takip Sistemleri geçiş kontrol sisteminin sağladığı verileri kullanarak anlamlı raporlar üreten sistemlerdir. Bu raporlar, organizasyon içerisinde insan kaynakları (bordrolama, izin yönetimi vb.) idari işler (yemekhane modülü vb.), bilgi teknolojileri (ERP, task management vb.) gibi farklı departmanların ihtiyaçlarına hizmet eder.

Sensormatic’in sunduğu yeni nesil takip sistemleri tek bir yatırım ile giriş çıkış takibinin yanında çok sayıda faydayı beraberinde getiriyor.

FAYDALARI

  • İris, parmak izi ve kart okuyucular gibi farklı geçiş kontrol sistemlerine entegrasyon imkanı sağlar. Veriler tek bir merkez üzerinden yönetilir.
  • Video izleme sistemleri gibi farklı güvenlik sistemleri ile entegrasyon sayesinde güvenliğe ilişkin aksiyonlar alınabilir.
  • İhtiyaca özel tasarlanan modüler yapı ile maksimum verimlilik sağlanır.
  • Çalışan sayısı çok olan lokasyonlarda personel giriş-çıkış saatlerinin takibini yapmaya olanak verir ve bu sayede iş gücü kaybına engel olur.
  • Bordrolama için anlık veri sağlar.
  • Personel giriş-çıkış saatlerine tolerans süresi eklenmesine olanak verir, çalışan ve yöneticilere süre aşımı ve ek süreler için otomatik uyarı gönderir.
  • Yemek kartlarına yüklenen tutarları otomatik olarak yönetilebilir.
  • Çalışanların ofis içindeki yol haritalarını çıkartılabilir.
  • Çalışanların yerlerini belirleme ve acil durumlarda yoklama alma gerçekleştirilebilir.
  • Gelen ziyaretçi bilgisi anında e-posta ile bildirilir.
  • Otopark yönetimi yapılabilir.
  • Kart unutan personel için manuel giriş ve çıkış tanımlamaları ile giriş çıkış saatlerinin takip altına alınabilmesine olanak sağlar yada geçici kart ataması ile takibi kesintisiz sürdürür.
  • Kullanıcı dostu ara yüzü ile istenen anlık giriş, çıkış ya da ziyaretçi verilerine dashboard üzerinden hızlıca ulaşılma imkânı sağlar.
  • İnteraktif ara yüzü sayesinde ihtiyaca göre dashboard dizayn edilebilmesi ve sürükle bırak metoduyla raporların düzenlenmesi ile esneklik yaratır.
  • Klasik rapor alma mantığından uzaklaşıp istenen kişilere istenen değişkenlerle istenilen zaman aralıklarında otomatik rapor oluşturulup sistem tarafından gönderilmesini kolaylaştırır.
  • Mobil cihazlar ile uyumlu ara yüze sahiptir.
  • Web uygulaması olduğu için, herhangi bir client uygulaması kurmadan tüm işlemler uzaktan da yapılabilir.
  • Açık platform olması sebebiyle son kullanıcı isteklerine istinaden gerekli dizayn yapılabilmektedir.
  • İzinli & Kara Liste ve Uyarı listesi tanımlamaları kolayca yapılır.
  • Yetki seviyesi belirleme, grupların ve yetkilerin yönetimi kolayca yapılır.
  • Ekran başındaki operatörler için kurulacak küçük bir uygulama sayesinde operatöre anlık sorular sorulur ve yanıtlaması istenir. Bu sayede operatörün tepki süresi ve dikkati ölçümlenebilir.
  • Kişiye özgü kart tasarımı opsiyonu mevcuttur ve ihtiyaç halinde basım desteği de verilir.
  • Kartını unutan/kaybeden personel için geçici kart atanabilmesi ve bunun personele mail ile bildirilmesine olanak sağlar.
  • Vardiyalar arası çalışan personeller bir sonraki vardiya sahibine not bırakabilir, iş devri yapabilir.
  • KVKK için gereken yasal imzaları sistem üzerinden alma ve arşivlemeye olanak tanır.

MODÜLLER

  • Gelişmiş Raporlama Modülü
  • Kart Tasarım ve Baskı Modülü
  • Yemekhane Modülü
  • Harita Alarm Yönetim Modülü
  • Biletleme ve Raporlama Modülü
  • IP Tabanlı Kapı Açma Modülü
  • Rifatron DVR Kullanıcı Yönetim Modülü
  • Puantaj Modülü
  • Vardiya Modülü
  • Ziyaretçi Modülü

Bize Ulaşın

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.