Perakende Çalışanları İçin Son Teknoloji Giriş-Çıkış Sistemleri

Perakende sektöründe mağaza ya da ofis çalışanlarının güvenlik ve verimlilik odaklı olarak giriş çıkışlarının kontrol edilmesi Sensormatic'in perakende sektörüne özel geliştirdiği entegre giriş çıkış sistemleri ile mümkün oluyor. Sistem, ofis personelinin giriş çıkış ve mesai süreçlerini geleneksel kartlı sistemlere alternatif olarak ileri seviye teknolojilerle yönetiyor bu şekilde konforlu ve rahat bir iş ortamına sahip olmalarını sağlıyor.

Verimliliği artırmak için çalışanların giriş çıkış ve mesai saati takibini yapmaya ihtiyaç duyan yöneticiler, Sensormatic'in üç kademeli giriş çıkış sistemiyle kartsız, zahmetsiz ve etkili bir çözüme kavuşuyor.

Akıllı Telefon Varken, Giriş Kartına Gerek Yok!

Mobil cihazların hızla yaygınlaşmasıyla birlikte, akıllı telefonlar temel iş süreçlerinin de vazgeçilmezi oldu. Sensormatic'in çözümü HID Twist & Go ise akıllı telefonların hayatımızı kolaylaştırdığı alanlara bir yenisini ekliyor: Kartlı geçiş yerine "döndür geç" dönemini başlatan bu çözüm, akıllı telefonların giriş kartı yerine kullanılmasını sağlıyor. Konforlu bir çalışma ortamı arayan perakende profesyonelleri için kart taşıma zorunluluğunu ortadan kaldıran bu sistemde, telefonu okuyucu karşısında özel bir hareketle çevirerek ya da okuyucuya yaklaştırarak geçiş yapılabiliyor.

Akıllı telefona indirilen uygulama üzerinden telefonun sahibini otomatik olarak tanıyan HID Twist & Go, giriş çıkışların kontrol altına alınmasına ihtiyaç duyan her yere kolayca entegre edilebiliyor. Ofis içinde kontrol ve yetkiye tabi bölümlere sadece ilgili kişilerin girmesi sağlanıyor. Giriş çıkış hareketlerinin gerçek zamanlı olarak sisteme işlenmesiyle birlikte, denetleme süreçlerini kolaylaştıran raporlar elde ediliyor.

Mobil cihaz uyguamalarına ek olarak, parmak izi ve iris okuyucu gibi biyometrik okuyucular da kartlı geçiş sistemlerine alternatif olarak kullanılabiliyor.

Passware Yazılımı İle Tüm Personel Verileri Hızlıca Raporlanıyor

Sensormatic tarafından geliştirilen Passware Personel Devam ve Kontrol Sistemi (PDKS), ile giriş çıkış ve mesai saatlerini hatasız biçimde takip ederken, bordrolamaya veri sağlamak, kişilerin ofis içindeki yol haritalarını görüntüleyip, lokasyonlarını belirlemek ve acil durumlarda anlık yoklama yapabilmek mümkün oluyor.

Ofise ziyaretçi geldiğinde e-posta ile ilgili kişi anında bilgilendiriliyor. Çalışanların yaptığı giriş çıkışlar mesai saatleri baz alınarak raporlanıyor ve bordrolama süreçleri kolaylaşıyor. Ziyaretçilerin dolaşabileceği alanlar Passware üzerinde tanımlanarak, bina içindeki bölümlerin giriş çıkış yetkileri hızlıca güncellenebiliyor.

IP Kameralar Her An Kayıtta

Bina içi güvenliğin temel unsuru olan IP kameralar, tasarım merkezlerinin de olmazsa olmazları arasında yer alıyor. Çalışma ortamındaki tüm faaliyetleri 7 gün 24 saat kayıt altına alan video izlme sistemleri, Sensormatic'in giriş çıkış sistemine entegre çalışıyor. Yetkisiz girişlerde ilgili görüntüyü güvenlik yetkililerinin dikkatine sunuyor. 

Bize Ulaşın

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.