Sensormatic Müşteri Memnuniyeti Ölçümüne Yeni Bir Boyut Kazandırıyor.

Sensormatic, yeni Deneyim Değerlendirme Çözümü ile geleneksel müşteri memnuniyeti ölçümleme metotlarını geride bırakarak perakendeci ve servis sağlayıcılarına etkili, kolay ve eğlenceli bir yöntem sunuyor.

 Sensormatic Deneyim Değerlendirme Çözümü, müşteri memnuniyetini takip edebilmek ve geliştirebilmek için yenilikçi bir çözüm olarak öne çıkıyor. Sensormatic tarafından Türkiye pazarına sunulan çözüm sayesinde; müşteri hizmetleri geliştirme, çalışan eğitimlerinin optimizasyonu ve hatta uygun prim sistemleri geliştirme gibi verimliliği destekleyen çalışmalar gerçekleştirilebiliyor. Hizmet yetkinliğini, müşteri memnuniyetini ve sadakatini geliştirmek için kullanılan çözüm, personelin hedeflerini gerçekleştirmeleri konusunda da önemli bir motivasyon aracı oluyor. Şirketinizin rekabetçi yönünü gösterirken, kârlılığınızı artırma imkânı sağıyor. Bununla birlikte, zincir genelinde hızlı raporlama desteğiyle, müşteri odaklı karar verme aşamalarına da katkıda bulunuyor. Kullanımı oldukça kolay olan çözüm, hızlı geri bildirimler ile her zaman verimli bir ölçümleme sunuyor.

 Sensormatic Deneyim Değerlendirme Çözümü müşterilerin aldıkları hizmeti herhangi bir perakende veya servis noktasında “ifade butonlarına” basarak değerlendirebildikleri bir geri bildirim sistemidir. Bu özet tanımın ötesinde, temelde verimliliği destekleyen bu çözüm, müşteri yanıtlarını ve memnuniyet seviyelerini kayıt altına alırken akıllı raporlama servisiyle de istenilen birimlere düzenli raporlar iletiyor.

Sensormatic Deneyim Değerlendirme Çözümü Ne Kazandırıyor?

 Perakendecilerin yaşadığı en temel sorun, müşteri memnuniyetini artıracak ve stratejik planlamalarına temel oluşturacak verilere ulaşmada yaşanılan zorluklardır. Deneyimler gösteriyor ki kullanılan geleneksel metotlar hizmet kalitesi, alışveriş deneyimi, mağazanın fiziksel yeterliliği yada çalışanların yeterliliği gibi konularda müşteriden geri bildirim almak için yeterli olamıyor ya da bu veriler çok zor elde edilebiliyor. Sensormatic Deneyim Değerlendirme Çözümü sayesinde müşterilerin %20’sinin günlük olarak geri bildirimde bulunduğu ve bu oranın ortalamada %80 seviyelerine çıktığı görülüyor. Sensormatic Deneyim Değerlendirme Çözümü ayrıca, sunduğu bu değerli verileri görsel öğeler kullanarak ediniyor. Çözüm üzerinde konumlandırılan duygusal ifade ikonları sayesinde sadece tek bir tıklama ile istenilen verilere ulaşılabiliyor. Hızı, kolay kullanımı ve görselliği ile tüm dünyada perakendecilerin tercih ettiği bir ürün olarak öne çıkıyor.

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.