Migros, Sensormatic Mağaza Çağrı Sistemleri ile Müşterilerine Bir Adım Daha Yaklaşacak

Türkiye’de modern perakende sektörünün öncüsü olan Migros, müşterilerinin ihtiyaçlarına anında cevap verebilmek ve var olan müşteri memnuniyetini daha ileri seviyeye taşımak için Sensormatic Mağaza Çağrı Sistemlerini seçti.

Perakende sektörü için özel olarak geliştirilen Sensormatic Mağaza Çağrı Sistemleri, müşteri ihtiyaçlarına anında cevap verilmesini ve mağaza operasyonunun müşteri memnuniyetine hizmet edecek hızda yürütülmesini sağlıyor. 67 ilde toplam bir milyon m²nin üzerinde satış alanına sahip olan Migros, bu büyüklükte bir yapı içinde Sensormatic Çağrı Sistemlerini kullanarak müşterilerine anında hizmet verecek ve var olan müşteri memnuniyetini daha ileri seviyeye taşıyacak. Temmuz ayı başında başlayan projede ilk etapta toplam 20 Migros mağazasına çağrı butonu kurulumu gerçekleştirilecek.

Temelde müşterinin satın alma kararına en yakın olduğu anda destek alacağı bir görevli bulamaması durumundasatın almadan vazgeçmesini önlemek amacıyla geliştirilen bu sistem ile Migros, müşterisinin ihtiyaçlarından anında haberdar olacak ve hem lokasyona hem de zaman aralıklarına göre müşteri taleplerini ve trendlerini ölçebilecek. Mağaza personelinin yanıt sürelerini takip ederken ideal personel kaynağını pratik ve kesin olarak tespit edebilecek. Mağazada yardıma ihtiyaç duyulan alanlarını kolayca belirleyip mağaza içindeki olağanüstü durumlardan anında haberdar olacak. Sistem sayesinde ayrıca, hizmet stratejilerinin oluşturulması için sağlıklı raporlara ulaşabilecek.

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.