Koçtaş, Sensormatic Çağrı Sistemleri ile Müşterilerine bir Adım Daha Yaklaşacak

Ev geliştirme perakendeciliğinde sektör lideri Koçtaş, müşterilerinin ihtiyaçlarına anında cevap verebilmek ve var olan müşteri memnuniyetini daha ileri seviyeye taşımak için Sensormatic Çağrı Sistemlerini seçti.

Perakende sektörü için özel olarak geliştirilen Sensormatic Mağaza Çağrı Sistemleri, müşteri ihtiyaçlarına anında cevap verilmesini ve mağaza operasyonunun müşteri memnuniyetine hizmet edecek süratte yürütülmesini sağlıyor. Türkiye’de 19 ilde 37 mağazası ile toplam 200 bin m²’nin üzerinde satış alanına sahip olan Koçtaş bu büyüklükte bir yapı içinde Sensormatic Çağrı Sistemlerini kullanarak müşterilerine zamanında ve en iyi hizmeti vermeyi hedeflemekte. Şubat başında başlayacak olan projede ilk etapta 10 Koçtaş mağazasına 60’ın üzerinde çağrı butonu kurulumu gerçekleştirilecek. Projenin Nisan sonunda tamamlanması hedefleniyor.

Koçtaş, temelde müşterinin satın alma kararına en yakın olduğu anda hızla destek alacağı bir görevli sağlama amacıyla geliştirilen bu sistem ile ayrıca müşterisinin ihtiyaçlarından anında haberdar olacak ve lokasyon ile zaman aralıklarına göre müşteri taleplerini ve trendlerini ölçebilecek. Aynı zamanda mağaza personelinin yanıt sürelerini takip ederken ideal personel kaynağını pratik ve kesin olarak tespit edebilecek. Mağazada yardıma ihtiyaç duyulan alanlarını kolayca belirleyip mağaza içindeki olağanüstü durumlardan ‘anında’ haberdar olacak.  

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için sitemizde çerezler kullanıyoruz. KVKK'nın ilgili mevzuatına uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız. Bu siteyi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.