Perakende Sektörüne Özel Çözümlerimiz

Sensormatic

Kişi Sayma Çözümleri

A- A A+

Kişi Sayma, Kuyruk Ölçme, Yoğunluk Ölçme Sistemleri.

Kişi sayma verileri, iş zekası raporları desteği ile operasyonel verimlilik, müşteri hizmetleri, pazarlama ve stratejik planlama alanlarında gereken, en değerli karar destek çözümünü oluşturuyor.

Günümüzde, kişi sayma sistemleri, insan trafiğinin önem kazandığı alanlarda verimliliği arttırmak üzere yöneticilere, tüketici davranışları ve deneyimi ile ilgili değerli bir kaynak yaratıyor. Gelişmiş raporlama yeteneğine sahip ve perakendecilik zekasını geliştiren bu sistemle şirketler, farklı bölgelerde müşteri akışı ve davranışlarına ilişkin gerçek zamanlı ve doğruluk payı yüksek bilgi sağlayabiliyor.
Sistemin oluşturduğu raporlar sayesinde mağazalarınızın performansı analiz edilebiliyor ve mağazanıza giren kişi sayısı ile satış raporları karşılaştırılarak, ziyaretlerin satışa dönüş oranları hesaplanabiliyor. Bu sayede mağazanızın performans ölçümlerinde bir adım önde oluyorsunuz.

Kişi sayma sistemlerini kullandığınızda, mağazanızın planlamalarında Ölçülebilir Performans Kriterleri’ni (KPI) tanımlayarak, alınan ilgili raporlar ile satış-pazarlama, finans-kiralama, insan kaynakları gibi bölümlerinizin çalışan emniyeti, güvenliği, bakımı, personel çizelgelerinin yönetilmesi, operasyonel verimlilik ve hizmet kalitesinin artırılması gibi stratejik kararlarınızı da en doğru şekilde alabiliyorsunuz.

Sensormatic Kişi Sayma Sistemleri, lokasyonlar arası rekabet avantajını ve lokasyonun performansını belirleyerek; Vizualize© mağaza kiralama şirketi ile objektif kriterler üzerinde görüşebilme, müşteri başına ortalama satış ile en yoğun alışveriş gününü, ayını ve saatlerini ölçerek promosyon etkinlik planlaması, ulusal ve yerel pazarlama programlarını oluşturabilme, yoğunluk haritaları ve satış oranlarına göre bölgesel personel ihtiyacı ve optimum personel düzeylerini tespit etme, personel satış kabiliyeti ve performansını ölçme, mağaza dekorasyonunda, düzeninde yapılan değişikliklerin müşteri ilgisi ve satışa dönüşme oranlarına etkisi ve başarısını takip etme imkanı sunuyor.

Siz perakendeciler için en değerli verinin üretildiği Kişi Sayma Sistemleri’nden, üst düzey verim sağlanıyor. Sensormatic Kişi Sayma Sistemleri, gerçek zamanlı raporlama yapabiliyor. Mağazanıza giren ve çıkan müşteri sayısının takibi ile üretilecek raporlar sayesinde, kasa önünde oluşabilecek kuyruklar önceden fark ediliyor ve ek kasalar yoğunluk öncesinde açılarak, yoğunluk engellenebiliyor.

Ayrıca Kişi Sayma Sistemleri'nden alınan raporlar; özel günler ve tatil günleri, hava koşulları, Ramazan ayı gibi özel dönemlere ilişkin değişkenlerle birlikte etüt yapılmasına olanak tanıyor. Bu sayede yeni ürün lansmanı, promosyon günleri ve pazarlama aktiviteleri için en uygun takvim oluşturulabiliyor. Sensormatic Müşteri Davranışları Ölçümleme Sistemleri; teşhir verimliliğinin, izleyici sayısının (kaç kişi) ve atfedilen dikkatin (ne kadar süre) "gerçek zamanlı" olarak ölçülmesini sağlıyor. Bu veriler, sergilenen ürünlerin güncellenmesi için en uygun zamanlamanın, tasarımın, formatın, dizilişin saptanmasına olanak tanıyor.
Yapılan sergileme değişikliklerinin davranışlara etkisi ölçümlenebiliyor; sergi alanı reklamlarının doğru fiyatlandırılması, işletmenin geliştirilmesi, izleyici tepe noktalarına göre insan kaynağının organizasyonu ve mesai saatlerinin ayarlanması, endüstriye özgü eşik noktalarını yaratmak için değişik noktalardan istatistik toplanması gibi önemli faydalar sağlanıyor. Ayrıca mekanın belli bir bölgesindeki zamana bağlı insan yoğunluğu da ölçülerek raporlanıyor.

Dış mekan reklam faaliyetlerinin hızla büyümesi nedeniyle, dijital teşhirler için izleyici ölçüm çözümleri; reyon, vitrin, tanıtım ekranları gibi mecraların ölçülmesi için tasarlandı. Bu gelişmiş sistemler, dış mekanlardaki reklam gösterimlerini takip eden izleyicilerin doğru olarak sayılmasını da sağlıyor.
 
Bu ürünler, dijital sinyaller kullanarak tescilli video analitik teknolojisi ile insanların ekranlara ya da ürünlere ne kadar süre ile baktıklarını saptamak üzere, izleyicilerin yüzlerini algılar ve takip ediyor. Böylece izleyici ölçüm ürünlerini kullanan reklamcılar, ekran ya da ürünlere kaç kişinin, ne kadar süre ile baktıklarını tespit edebiliyor.

Dijital tabelalar, dijital olmayan tabelalar, vitrinler, TV ekranları, mağaza içi ürün teşhirleri İzleyici Ölçüm Sistemleri’nin kullanım alanları içinde yer alıyor.
 
 

  • Sensormatic
  • Sensormatic
  • Sensormatic